Про нас

     Дошкільний навчальний заклад № 293 "Багряні вітрила" відкрився 19 квітня 1990 року.
    З початку відкриття функціонувало 13 груп, із них - 2 групи раннього віку, проектна місткість - 245 дітей, фактично станом на сьогодні - 281.

В 1998 році в дошкільному закладі була відкрита перша логопедична група для дітей із загальним недорозвиненням мови. В 2001, 2003 роках відкриті ще дві групи компенсуючого типу. Місткість таких спеціальних груп перевищує норму і становить 11-13 чоловік. Важливо зазначити, що  робота таких груп є необхідною, бо, нажаль, кількість дітей із порушеннями мовлення завелика, особливої уваги потребують такі діти, а батьки цих дітей можуть отримати консультації наших спеціалістів з приводу навчання та розвитку поза стінами ДЗО.

     Кожного ранку малюків зустрічають добрі серця та турботливі руки 32 педагогів і 24 працівників обслуговуючої сфери. За період функціонування ДНЗ із його стін в школи міста поступило близько 1000 дітей. Нашим першим випускникам вже за 25 років. Багато хто з них сьогодні приводять своїх діточок в наш дитячий садок, де їх зустрічають ті, хто вміє забезпечити любов до дітей, вміє ділити з ними їх турботи, радощі, приголубити, втішити та замінити маму на цілий день. 

У цьому розділі Ви дізнаєтесь про історію нашого закладу, про його традиції, пріоритетні напрямки роботи, дізнаєтесь про наші досягнення та інше

Наші традиції

gallery/вправа з прапорцями
gallery/з рушниками

З 19 листопада по 3 грудня 2012 у дитячому садочку «Багряні вітрила» ТВОМС Комунарського району з метою державного контролю за діяльністю ДНЗ була проведена чергова атестаційна експертиза дошкільного навчального закладу. Атестаційну експертизу навчальних закладів державної форми власності системи Міністерства освіти і науки проводить Державна інспекція навчальних закладів Міністерства освіти і науки України. Таким чином була створена експертна комісія з числа провідних фахівців.
В ході атестації вивчався реальний стан матеріально-технічного, кадрового і навчально-методичного забезпечення; організація та здійснення навчально-виховного процессу; копії навчальних планів і програм тощо.
Експертна комісія дала оцінку реалізації навчально-виховних програм закладу і перспектив його розвитку; відповідності навчально-виховних досягнень вихованців вимогам навчальних програм; відповідності умов ДНЗ санітарно-гігієнічним нормам; було звернено увагу на забезпечення використання та навчання українською мовою, задоволення освітніх потреб у вивченні російської; шляхом проведення системи заходів визначено рівень професійної майстерності керівних і педагогічних працівників, ефективність управління навчальним закладом.
Висновки атестаційної комісії: в ДНЗ №293 створені всі умови для якісної організації виховання, навчання та оздоровлення дітей, робота колективу закладу щодо рівня освітньої діяльності і результативності навчально-виховного процесу визнається атестованим з відзнакою.

Атестація закладу

Історія

Наші досягнення

Досвіди роботи:

1. «Використання ґудзикотерапії в навчально-виховному процесі з дітьми старшого дошкільного віку з порушенням мовлення», вихователь Мироненко А.В., 2017р.
2. «Організація пошуково-експериментальної діяльності дітей старшого дошкільного віку», вихователь Олейник О.М., 2016р.
3. «Використання нетрадиційних засобів аплікації для розвитку дитячої творчості», вихователь Бичек О.В.,2015р.
4. «Роль казки в особистості дошкільника», вихователь Клюквачова О.В., 2008р.
5. «Логоритміка в системі корекційної роботи з дітьми з ЗНМ», музичний керівник Михайленко Т.П., 2008р.

6. "Роль сім*ї у національно-патріотичному вихованні дітей дошкільного віку", вихователь Петренко Н.Ф., 2018

Проекти:

1. «Спортивний майданчик «Багряні вітрила» (переможець міського конкурсу проектів), вихователь Петренко Н.Ф., 2017р.
2. «Від щастя ключі шукай в сім’ї» вихователь Петренко Н.Ф., 2010р.
3.«Формування та розвиток сюжетно-рольової гри «Цирк», педагоги ДНЗ, 2009р.

Грамоти:

1. За участь у районному конкурсі дитячої творчості «Перлинки-2014»;
2. За перемогу у районному конкурсі «Перлинки-2014» у номінації «Хор»;
3. За активну участь у районному конкурсі «Ляльковий театр у дитячому садку».

Дипломи:

1. За участь у конкурсі «Зірочки дошкілля-2017» - гран-прі у номінації «Візерункові зірочки»;
2. За вагомий внесок у розвиток інноваційного освітнього простору та участь у IV обласній виставці «Освіта Запорізького краю-2013»
 

Пріоритетні напрямки роботи:

- забезпечення соціально-психологічної реабілітації та адаптації дитини шляхом спеціально організованого навчально - виховного процесу у комплексі з корекційно-відновлювальною роботою;

- формування національно-патріотичної свідомості в контексті духовного розвитку особистості;

- направлена на забезпечення, інтеграцію суспільного та родинного виховання щодо збереження та зміцнення фізичного, психологічного, духовного здоров’я дітей з раннього віку, шляхом формування основ здорового способу життя та безпеки життєдіяльності;

- комунікативно-мовленнєвий розвиток дошкільнят;

З метою оптимізації освітньо-виховного та корекційно-відновлювального процесу в роботі з дітьми педагоги використовують інноваційно-розвиваючі технології:
«Вчимося жити разом», «Садочок – простір дружній до дитини», технологію соціально-емоційного розвитку, елементи практичних технологій:
- казкотерапія,
- арттерапія,
- ґудзикотерапія,
- логоритміка,
- музикотерапія,
- пальчикова гімнастика,
- технологія Монтессорі,
- методичний конструктор,
- «Пізнаємо світ разом»,
- ігрова технологія М.Шутя.

Наші партнери

gallery/свыдоцтво про атестацию

1. КЗ"ЗОІППО" ЗОР, м. Запоріжжя, вул. Незалежної України 57А,
тел. (0612) 334 002;


2. Інклюзивно-ресурсний центр по Комунарському району, м. Запоріжжя, вул. 40-річчя Перемоги 27, тел. (097) 303 19 45;


3. Дитяча лікарня №1 Запорізької міської ради Запорізької області,м. запоріжжя, вул. Комарова 12, тел. (0612) 963 042;

Патріотичне виховання

Україна - мальовнича країна. Це край зі славетною історією, чарівною природою й неповторною культурою. Це така земля, де ми народилися та живемо. Звичайно, у кожної людини є свій рідний куточок, який вона згадує з великою любов’ю

Для когось Батьківщина - це рідне село, в якому пройшли незабутні дні. Для когось - це велике місто із сучасними будівлями. Але для всіх людей Батьківщина - це перш за все країна, яка дала їм життя.

Патріотами не народжуються, їх треба виховувати. Виховання патріотизму - це виховання в дітей любові до рідного краю, рідного міста, родини.

Щасливі ті діти, які виростаючи поступово краще пізнають рідний край, рідне місто, рідний народ, бо наша любов до «рідного» мусить бути свідомою. Чим більше ми його любимо, тим більше хочемо знать про нього.
Патріотичне виховання - це невід’ємна частина всього навчально-виховного процесу, якій треба приділяти значну увагу, адже ми не просто навчаємо і виховуємо дітей, а й готуємо майбутнє для нашої країни.

У всьому світі – кожен зна

Є Батьківщина лиш одна.

І в нас вона одна єдина,

Це наша славна Україна.

Не забувай, що ти дитина

Землі, що зветься Україна!

Виховання наших дітей за характером повинно бути національним, адже в Україні віками складалися свої традиції, цінності, була і є своя історія країни і народу.
Рідна мова, історія народу, його традиції, звичаї та обряди, різні види народного мистецтва й художня творчість, народні символи та народна символіка - усе це є тим благодатним ґрунтом, на якому зростає національна свідомість. Вся робота колективу побудована так, щоб збуджувати в дітях потребу більше дізнаватися про свою Батьківщину.Серед різних форм залучення дітей до народного джерела найбільший емоційний відгук викликають родинні свята.

Під час ранків, родинних свят та інших заходів діти набувають навичок особистої культури, культури мовлення і спілкування. Яскраві, сильні враження, які закарбувались у пам’яті на все життя під час сумісної праці, родинних свят, допомагають дітям зрозуміти, що батьківський дім, сім’я, садок - основний осередок для кожної дитини, де вона пізнає зараз саму себе, досліджує свій рід, вивчає та зберігає звичаї і традиції.
Це надзвичайно цікава робота, вона допомагає дітям любити свою сім’ю, садочок, свій рідний край, Батьківщину, не бути байдужими до свого життя, до чарівного і привабливого світу.
Організувати таку роботу з дітьми допомагають матеріали занять та виховних заходів, спрямованих на формування громадянина України з високою національною свідомістю.
До заходів патріотичного спрямування належать тематичні заняття: «Родина. Сім’я», «Найдорожча у світі Україна», «Мій рідний край»; Свята: «Це - ми, маленькі українці», «Наша мова солов’їна», «Свято Миколая», «Козацькому роду нема переводу», «Масляна» та інші.
У садочку вже склалася традиція проводити заходи, які сприяють вихованню пізнавального інтересу до історії нашого міста, нашого краю : екскурсії по місту, фото-виставки «Я й моє місто», зустріч з козаками, вихованцями школи Джур і «Спас».
У садку також традиційно проводяться шевченківські дні. В групах є портрет Т .Г. Шевченка, дитячі «Кобзарі», діти знайомляться з біографією письменника, його творами, вчать його вірші. Найменшим вихованцям дитсадка вихователі читають віршики про сім’ю, пори року, українські народні казки, співають пісеньки, показують лялькові вистави.
Душа дитини - величезна таємниця. Знайти до неї того єдиного «Золотого ключика» дуже важко, але й не шукати не можна теж.

Можливо, любов до Батьківщини, до ближнього, повага і доброзичливе ставлення до людей, дбайливе ставлення до навколишнього середовища і до всього живого і є той ключик, яким треба вміло відчинити двері в таємні куточки душі, щоб впустити туди сонячне світло.

gallery/емблема2

4. Гімназія №107 Запорізької міської ради Запорізької області, м. Запоріжжя, вул. 40-річчя Перемоги 59,
тел. (0612) 799 368, (0612) 793 620